Prepara't per a l'oposició d'Atenció al Client de Correus

No esperis més i presenta’t a la plaça d’atenció al client per a atendre qualsevol incidència, oferint un servei de qualitat i ajudant en la gestió d’enviaments.

Aprova la teva oposició d’Atenció al client

Obtingues la teva plaça de Correus

Per a aprovar la teva plaça d’Atenció al client necessitaràs superar dues fases, amb un màxim de 100 punts. D’una banda tindràs una fase de prova on hi haurà un màxim de 60 punts, mentre que per a la fase de mèrits només hi haurà un màxim de 40 punts.

Les implicacions que tindràs en el teu lloc d’Atenció al client

Les responsabilitats de la teva plaça de funcionari

En el lloc d’atenció al client les principals funcions que realitzaràs seran:

  • Atendre els clients, informant sobre els productes i serveis.
  • Vendre els productes i serveis de Correus.
  • Admetre els enviaments postals, telegràfics i financers.
  • Transmetre els serveis telegràfics i de telecomunicació.
  • Admetre i tramitar les queixes i reclamacions dels clients.

Garantia d'èxit

Hem estat recopilant i proporcionant informació rellevant sobre les oposicions a Correus durant anys. Tot el nostre coneixement està a la teva disposició per a ajudar-te a aconseguir les teves metes en Correus.

Cada peça de contingut ha estat acuradament elaborada per experts en el tema, garantint que tinguis accés a la informació més actualitzada i completa disponible.