La teva oposició de Personal Administratiu t'espera

Presenta’t a la convocatòria de Correus i aprova la teva plaça de funcionari públic, on donaràs suport a moltes de les àrees de l’empresa.

Assegura el teu futur laboral com a personal administratiu

Passos per a aconseguir la teva plaça

Per a convertir-te en un funcionari de Correus exercint funcions de personal administratiu, hauràs de superar dues fases, amb un màxim de 100 punts. La fase de prova constarà d’un màxim de 60 punts, mentre que la fase de mèrits disposaràs d’un màxim de 40 punts.

Descobreix que implicarà el teu treball com a personal administratiu

Detalls sobre les activitats clau que formaran part del teu treball

Com a personal administratiu les principals labors que realitzaràs seran:

  • Tasques i processos administratius de l’àrea de la teva competència.
  • Organitzaràs i actualitzaràs l’arxiu de documentació de la teva àrea
  • Atenció telefònica de clients interns/externs.
  • Tasques d’actualització de bases de dades, fulls de càlcul, etc.
  • Utilitzaràs els mitjans necessaris per a l’acompliment de les teves funcions.

Garantia d'èxit

Hem estat recopilant i proporcionant informació rellevant sobre les oposicions a Correus durant anys. Tot el nostre coneixement està a la teva disposició per a ajudar-te a aconseguir les teves metes en Correus.

Cada peça de contingut ha estat acuradament elaborada per experts en el tema, garantint que tinguis accés a la informació més actualitzada i completa disponible.