Prepárache para a oposición de Atención ao Cliente de Correos

Non esperes máis e presentante á praza de atención ao cliente para atender calquera incidencia, ofrecendo un servizo de calidade e axudando na xestión de envíos. 

Aproba a túa oposición de Atención ao cliente

Obtén a túa praza de Correos

Para aprobar a túa praza de Atención ao cliente necesitarás superar dúas fases, cun máximo de 100 puntos. Por unha banda terás unha fase de proba onde haberá un máximo de 60 puntos, mentres que para a fase de méritos só haberá un máximo de 40 puntos.

As implicacións que terás no teu posto de Atención ao cliente

As responsabilidades da túa praza de funcionario

No posto de atención ao cliente as principais funcións que realizarás serán:

  • Atender aos clientes, informando sobre os produtos e servizos.
  • Vender os produtos e servizos de Correos.
  • Admitir os envíos postais, telegráficos e financeiros.
  • Transmitir os servizos telegráficos e de telecomunicación.
  • Admitir e tramitar as queixas e reclamacións dos clientes.

Garantía de éxito

Estivemos recompilando e proporcionando información relevante sobre as oposicións a Correos durante anos. Todo o noso coñecemento está á túa disposición para axudarche a alcanzar as túas metas en Correos.

Cada peza de contido foi coidadosamente elaborada por expertos no tema, garantindo que teñas acceso á información máis actualizada e completa dispoñible.